1-dən əvvəl say varmı?
Allahu Təalanı inkar edən bir ateist var idi. Xristian din adamları bu ateistə cavab verə bilmədiyib, sənə ancaq İslam alimləri cavab verə bilər deyərək onu Basraya göndərirlər. Basraya gəlib, dünyada mənə cavab verə biləcək bir alim tapa bilmədim deyir. Hər kəsə meydan oxuyur.
Hammad həzrətləri hələ əvvəl bizim uşaqlarla müzakirə et, lazım olsa alimlərlə görüşərsən deyir, onun qarşısına gənc yaşdakı Numan min Sabiti (imam-i əzəm Əbu Hənifə həzrətlərini) çıxarır. Ateist, uşaq deyiləcək yaşda olan bir gənclə mübahisəni qüruruna yedirə bilmir. Kürsüyə yumruq vurur, "Hanı harada, o məşhur alimlərinin" deyir.
Gənc Numan bin Sabit onu, onun silahı ilə vurur. "Nə oldu məndən qorxmağa başladın?" Ateist bu sözə dözüm edə bilməyərək ilk sualını soruşur:
- Var olan şeyin başlanğıcı və sonu olmaması mümkünmü?
- Mümkündür.
- Necə olar?
- Ədədlər bilərsən birdən əvvəl hansı sayi vardır?
- Bir şey yoxdur.
- Məcazi bir olanın qarşısında bir şey olmayinca, həqiqi bir olanın qarşısında nə ola bilər?
- Yaxşı həqiqi olanın istiqaməti nə tərəfə?
- Şamın işığı nə tərəfdən?
- Bir tərəfdə bilməz.
- Məcazi işıq üçün belə deyilirsə əbədi nur olan üçün nə deyilə bilər?
- Hər var olan bir yeri olması lazım deyilmi?
- Məxluqlar üçün elədir.
- İlahi kainatda isə, bir yerdə görünməsi lazım deyilmi?
- Yaradan ilə yaradılan müqayisə edilməz amma süddə yagi görə bilirsənmi?
- Görünməz.
- Süddə yağ olduğu bir gerçək ikən, görə bilmirik deyə necə inkar edilər? Mən də səndən bir sual soruşum: Sənin ağılın varmı?
- Əlbəttə var.
- Var olan şey görünür dedin. Ağlın varsa göstərə bilərsənmi?
- Yaxşı O, bu anda nə etməkdədir?
- Sən bütün sualları kürsüdən soruşdun. Bir az da mən kürsüdən cavab verim.
- Yaxşı get kürsüyə.
Imam-i əzəm olacaq bu gənc, kürsüyə çıxıb, "Allahu təala bu anda, sənin kimi imansız bir ateistii kürsüdən endirir və mənim kimi bir müctəhidi kürsüyə çıxarır" deyər və ardından Rəhman surəsinin (Belə olduqda Rəbbinizin hansı nemətlərini inkar edə bilərsiniz?) oxuyur. Sıxlıq həmişə bir agizdan istiğfarla başlar. Bu vaxt ateist çoxdan uzaqlaşıb getmişdir.