Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr
Körpələr və kiçik uşaqlar üçün son dərəcə lazımlı olan zülal, lif, sink və digər əhəmiyyətli elementlər sərt qabıqlı yeməklərdə var.

İki yaşdan aşağı olan uşaqlar bir gündə aldıqları kalorilərin yarısının yağdan yaranmasına diqqət yetirərlər. Bir neçə növ quru meyvə sağlam yağların toplanmasına kğməkçi olar.

Mütəxəssis Dietoloq Serkan Tutar bu quru meyvələrin faydalarını izah etdi.

Kaju Fıstığı

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Kaju, Hind fıstığı kimi tanınır. Ən yaxşı mis qaynaqlarından biridir. Gündə 1 ovuc kaju yeyildiyində gündəlik mis ehtiyacının 38%-i qarşılanar. İçərisində olan triptofan xoşbəxtlik verici bir amin turşusudur. Ayrıca içərisində olan maqnezium, ürək əzələsinin işində, qan təzyiqinin təşkil edilməsində və əzələlərin boşalmasında təsirlidir. Kajunun tərkibində olan sink, böyümə və inkişafda təsirli olmaqla birlikdə bədənə zərər verən sərbəst radikallara qarşı bədəni qoruyar. Kaju, xüsusilə immunitet sisteminin qorunmasında faktor olan selenyum mineralı ilə zəngindir. Kajunun kalorisi qoz qədər yüksəkdir. İngiltərədə uşaqlara birinci il verilməməsi məsləhət görülür.

Amerikan Fıstığı

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Amerikan fıstığını digər quru meyvələrdən ayıran ən əhəmiyyətli xüsusiyyəti doymuş yağ turşusunun yüksək olmasıdır. Bu səbəblə fındıq, badam, qoz kimi digər quru meyvələ nisbətdə daha az seçilməsi daha sağlam olacaq. Enerji tərkibi ortalama olaraq kajunun kalorisinə yaxındır. Amerikan fıstığı bəzi vəziyyətlərdə allergik qida olaraq qəbul edilir. Xüsusilə ailəsində qida allergiyasına sıx rast gəlinən körpələrin qidalarında ilk üç il quru meyvələrdən istifadə olunmaması təklif edilir. Ürək sağlamlığı baxımından əhəmiyyətli olan omeqa-3 məzmunu yenə qoz, badam və fındığa görə daha aşağıdır.

Qoz

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Qoz zülal qaynağı olmasından əlavə olaraq, omeqa-3 qaynağıdır. Omeqa-3 ilə, bədəni iltihablanmağa qarşı qorumaqla qalmaz, ürək sağlamlığı üzərində də müsbət təsirlər göstərər. Elmi araşdırmalarda müəyyən olunmuşdur ki, damar sağlamlığının qorunması baxımından olduqca əhəmiyyətlidir. Qoz eyni zamanda beynin qidası adlandırılır. Bunun səbəbi; uşaqlarda beyin inkişafını dəstəkləyən omeqa-3 yağ turşuları ilə zəngin olmasıdır. Manqan və mis, eyni zamanda B vitaminləri və liflə zəngindir. Melatonin bol olması səbəbiylə, hüceyrə yenilənməsində və yaşlanmanın gecikdirilməsində də təsirli ola biləcəyi düşünülməkdədir.

Şam Fıstığı

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Xüsusilə tənəffüs sistemi xəstəliklərinin qarşısını alır. Tərkibində olan zülal, şam fıstığını digər quru meyvələrdən ayıran ən əhəmiyyətli xüsusiyyətidir.

Fındıq

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Dünyada olan bütün qida elementlərini tərkibində saxlayan tək qida fındıqdır. Çox yaxşı bir enerji qaynağı olmasından əlavə, kifayət qədər qəbul edildikdə xolesterol salıcı təsiri var. Ayrıca ürək sağlamlığı və ürək ritmini nizamlanmasında faydası olan fındıqda tək diqqət yetirilməsi lazım olan vəziyyət qidalanma miqdarıdır. Sümük və bədən inkişafını dəstəklədiyi üçün uşaqların yeməsi lazım olan fındıq, xüsusilə tənəffüs sistemi xəstəliklərinin yaşanma riskini azaldır.

Badam

Uşaqlar üçün Faydalı Quru Meyvələr


Ölkəmizdə qabıqları soyularaq və ya qovrularaq istehlak edilməsinin yanında bir çox tort və şirinlərin içinə qoyulan badamın faydaları bədən üçün imtina edilməzdir. Xüsusilə bağırsaq sisteminin nizamlı işində və körpələrin inkişafına qatqısı əhəmiyyətlidir. Ayrıca sinir sisteminin inkişafı və tənəffüs yollarının sağlamlığı üçün gündə 8-10 ədəd badam yemək lazımdır. Badam həm də immunitet sistemini gücləndirir.
Növbəti Xəbər