İslamda bürclər

27 Aralık 2014
2 635
0
İslamda bürclər
İslamda bürclər


Uran kainatın möhtəşəm nizamına, günəşə, aya və ulduzlara davamlı olaraq diqqətləri çəkər. Buradan Allahın varlıq və birliyinə qapılar açar. Yer üzündəki bütün varlıqlar Allahın əmri ilə hərəkət edər. Heç bir varlığın yaradıcı, təsir edici və istiqamətləndirici gücü yoxdur. İslamın özü olan tövhid / birlik inancı, Allahdan başqa kimsənin qeybi bilməyəcəyini dərs verər.
Bu baxımdan İslam, insanın öz gələcəyi mövzusunda ulduz və bürc falına etibar etməyi, onlara bir məna və ümid yükləməyi qəbul etməz. Cəmiyyətimizdə bu cür məşğuliyyətləri maraq görməsi dini təhsil və yaşantıdaki boşluqlardan qaynaqlanır. Bundan ötəri bürclərin insan üzərindəki təsirinə inanmaq, İslamın ilahi iradəyə verdiyi mütləq hakimiyyət prinsipinə ziddir. Bunun üçün İslam alimləri, günəşin, ayın və ulduzların hərəkətlərinə baxaraq bunlardan dünyadakı hadisələrin və insanların taleyinə / gələcəyinə bağlı nəticələr çıxarmanın aldatmaca olduğunu, dini bilik və inancla ziddiyyət təşkil etdiyini bildirirlər. İnsanın gələcəyini Uca Allah təyin edər, bunları ulduzlar və bürclər daxil heç bir varlığa həvalə etməz.
Mövzu haqqında edilən bir araşdırmada bu nöqtələrə diqqət çəkilir: Astroloji, əslində insanların doğumlarıyla başlayan və bir ömür boyu davam edən davranış və əxlaq qaydalarının minlərlə illik bir yoxlama-yanılma yolu ilə müəyyən edilməsi və yeni məlumatlarla desteklenerek bazara sürtülməsinin adıdır. Bir insanı yüzdə yüz, bütün xüsusiyyətləriylə izah edir demək olduqca çətindir. Çünki bir insanı bütün varlığı və istiqamətləriylə ələ alıb tanımaq çətindir. Uca qüdrət, bütün insanların barmaq uclarına ayrı-ayrı imza basaraq müdhiş bir fərqlilik və zənginlik ortaya çıxarmışkən, eyni bürcdən olan və ya müəyyən tarixlərdə dünyaya gəlmiş insanların psixoloji strukturlarının, ortaya bir karbon kağızı qoyulmuş kimi həmişə eyni xüsusiyyətlərdə olmasını səbəb istəsin? Bu olsa olsa bütün insanların yaradılışında var olan bəzi əhəmiyyətli və ümumi xüsusiyyətlərin əsrlərcə çəkən bir təcrübə dövründən sonra ehtimal üzərinə qurularaq ifadəyə tökülmüş şəklidir. Oxşar bürc xüsusiyyətləri altında o qədər fərqli duyğular, fərqli qabiliyyət və xarakterlər çəkilmiş ki, bunların hamısının bir insanda bir yerdə olması sanki qeyri-mümkün kimidir... Qaldı ki, insan xarakter və əxlaq quruluşunun sonradan təhsil və tərbiyə yoluyla da dəyişilə bilər olması çox əhəmiyyətli. Çünki bürclərin xəsis, inadçı, intizamsız olaraq xarakterizə bir insan, təhsillə çox yaxşı dəyişə bilər, bu vəziyyətdə nə deyilə bilər?
İnsan zaman içində aldığı təhsillə, görgüsü və məlumatı, həyatı, gəldiyi mövqe gərəyi müsbət / mənfi dəyişə bilər. Buna heç bir şəkildə zəmanət verilə bilməz, qəti bir hökmə varılamaz. Çünki gələcək və qədər nə ulduza görədir nə günəşə və aya görədir nə də planetlərin xəyali bürclərinə görədir. Bu mövzuda tək söz sahibi və hökm verici insanın taleyidir, onun da fəaliyyəti Uca Qüdrətin əlindədir.

"Bir kimsə gedər də verdiyi xəbər mövzusunda kahini təsdiq etsə, Allahın Məhəmmədə endirdiyini inkar etmiş olar." (Tirmizi, Təharət, 102; İbn Macə, Təharət, 122; Əhməd İbn Hənbəl, II/408)

"De ki, göylərdə və yerdə qeybi Allahdan başqa bilən yoxdur." (Nəml, 27/65)

"Qeybin açarları onun yanındadır. Onları ancaq O, bilir."
(Ən'am, 6/59)

R.T..Zemichka
Əvvəlki Xəbər Növbəti Xəbər
RƏY ƏLAVƏ ET
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.