Sağlam, faydalı, sərhədsiz şəkildə yeyilə biləcək qidalar açıqlandı - SİYAHI

21 mart 2019
229
0
Sağlam, faydalı, sərhədsiz şəkildə yeyilə biləcək qidalar açıqlandı - SİYAHI
Dünyanın gəlmiş-keçmiş ən sağlam, faydalı, bol-bol istifadə edə biləcəyiniz qidalarının siyahısı hazırlanıb.

Milli.Az həmin siyahını diqqətinizə çatdırır.

1.Moruq

Sağlam hüceyrələri qoruyur, ürəyi sağlamlaşdırır, piylənmənin qarşısını alır.

2. Banan

Ürəyi qoruyan kaliumun qüsursuz qaynağıdır.

3. Portağal

Sağlam immun sistemi üçün ən gözəl dərman və C vitamin deposudur. Xolestrolu və yüksək təzyiqi azaldır.

4. Kivi

Portağaldan da daha çox C vitamin var. Bənzərsiz E vitamini qaynağıdır və antioksidant tərkiblidir. Kalium, maqnezium baxımından da zəngindir.

5. Nar

C vitamini və kalium baxımından bütün meyvələri "döyər". Digər meyvələri nisbətən daha az kalorilidir. Hər gün nar qəbul etmək xərçəng riskini azaldır.

6. Pomidor

Bəsləyici enerji qaynağıdır. Xərçəngə qarşı ən yaxşı silahlardandır. Yüksək antioksidant xüsusiyyəti sayəsində DNT hüceyrələrini belə qoruyur. Kanserogen maddələrə qarşı toxumaları gücləndirir.

7. Qoz

Qoz hər 28 qramda 4 qram protein var. Ürək sağlamlığına faydalıdır. Xərçənglə mübarizədə köməkçidir. Beyni qoruyur.

8. Qatıq

Qatıq kalsium, kalium, protein baxımından bənzərsizdir. Proteinlər bağırsaqdakı faydalı bakteriyaları gücləndirir. A, D, E və K vitamininə sahibdir.

9. Tam buğda çörəyi

Lifləri bağırsaq xərçəngi riskini 40% azaldır. Həzm sistemini qoruyur.

10. Badam

Xolestrol səviyyəsini sağlam səviyyədə saxlayır. Bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır. İmmun sistemini qüvvətləndirir. E vitamin baxımından zəngindir. Qocalmağı gecikdirir.

11. Sarımsaq

İmmun sistemini gücləndirir, ürəyi qoruyur. Virusların 1 nömrəli dərmanıdır.

12. Qara qarağat

Gözləri qoruyur, yüksək qan şəkərini azaldır. Hafizəni və qavrama qabiliyyətini artırır.

13. Şüyüd toxumu

Ürəyin sağlamlığını dəstəkləyir. İnfeksiyalara qarşı təsirlidir. İltihabatan xüsusiyyəti var. Antioksidant maddələrdən ikiqat güclüdür.

14. Zeytun yağı

Piylənmənin qarşısını alır, ürəyin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Antioksidant tərkiblidir. Mütəxəssislər zeytun yağının xərçənglə mübarizədə, zehnin yaxşılaşmasında, sümüyün inkişafında, həzmin normallaşmasında faydalarını sübut ediblər.

15. Yaşıl mərci

Bir qab mərcidə 18 qr protein, 16 qr lif, 1 qr-dan az yağ var. Bu səbəbdən hər növ pəhrizdə istifadə oluna bilər. İspanaqdan 30% daha çox fol turşusuna malikdir. B vitamin deposudur. Qan şəkərini balanslaşdırır.

16. Yabanı ispanaq yarpaqları

A, C, E və hətta K vitamini deposudur. Maqnezium, kalium, bol miqdarda B və seleniuma malikdir. Bu bitkinin çiy yeyilməsi daha məsləhətlidir.

17. Qırmızı çay

Antioksidandır, xroniki ve inkişaf mərhələsində olan xəstəliklərdən qoruyurş Kalsium, dəmir mineralları baxımından zəngindir.

18. Göbələk

Xərçənglə malicədə ən gözəl qidalardan biri olan göbələk bədənin zərərli maddələrdən təmizlənməsində yardımçı olur. Heyvan mənşəli qidalar yeməyənlər üçün əvəzsiz vitamin qaynağıdır.

19. Darçın

Beyin və bağırsaq sağlığına faydalıdır. Qabığının altında olan yağ anti-mikrobial, iltihab azaldan özəlliklər daşıyır.

20. Balqabaq

Faydalarına görə ən ucuz sağlamlıq qaynaqlarından biridir. Hüceyrələrin inkişafında və göz sağlığında təsirlidir.

21. Kiona toxumu

Amin turşusu baxımından zəngindir. Bir qab kətan toxumunda 9 əsas amin turşusu var. Ürəyin dostu olan doymamış yağ turşularını təmin edir. E vitamin, fol turşusu və fosfor baxımından zəngindir.

22. Badımcan

Ürək-damar xəstəliklərinə qarşı bənzərsiz silahdır.

23. Xaş-xaş toxumu

Həzm sistemini yaxşılaşdıran proteinlərə sahibdir. 9 əsas amin turşusu var. Yağ turşuları, E vitamin və bəzi minerallarlar zəngindir.

24. Kətan toxumu

Yulaf, darı, qara buğda və düyüdən 100 qat daha çox enerji dəyərinə malikdir. Lif, B vitamini, kalium və kalsium, dəmir kimi minerallar baxımından zəngindir.

25. Şirin kartof

Normal kartofdan daha çox şəkər daşıyır. Bir böyük ölçülü şirin kartof gündəlik A vitamin ehtiacından daha çoxunu təmin edir. Görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırır. B vitamin, kalium baxımından da zəngindir. Mütabolizmi və immun sitemini dəstəkləyir.

26. Yulaf

Beta-qlükon adı verilən lifin qaynağıdır. Bu lif immune sistemini qüvvətləndirir və xolestrol səviyyəsini aşağı salır. Qanda şəkərin səviyyəsini balanslaşdırır, antioksidandır, ürəyi qoruyur.

27. İspanaq

Müdhiş fol turşusu qaynağıdır. Hamiləlikdə uşağın inkişafını dəstəkləyən vitaminlərə sahibdir. Yüksək miqdarda A vitamin, dəmir, kalium, kalsium və selenium tərkibi var.

28. Çia toxumu

Ölçüsü ilə tərs mütənasib bir faydaya sahibdir. İki yemək qaşığı çia toxumunda 11 qr lif, 4 qr protein, 5 qr Omeqa3, gündəlik kalsium ehtiyacı var.

29. Siyənək balığı

Omeqa3 turşuları baxımından tuna balığı qədər zəngindir. Qan dövranını sürətləndirir, beyin inkişafına yardımçı olur. Ürəyin ritmini qaydaya salır. Kalsium qaynağıdır.

30. Kürü

B vitamini, kalsium, Omeqa-3 turşuları baxımından ən zəngin qidadır.

31. Gül kələm

Xərçənglə mübarizədə müdhiş gücə malikdir. Bədənin zərərli maddələrdən təmizlənməsində yardmçı olur. Hüceyrələrin üzərində sərbəst radikalların səbəb olduğu stressi azaldır. Rahatladıcı təsiri var.

32. Brokolye

Dəri, ağ ciyər, böyrək və qara ciyərdə olan zərərli maddələri təmizləyir. Xəstəliklərlə mübarizədə yardımçı olur.

32. Hind qozu yağı

Ürəyin sağlamlığına töhfə verir. Çəki və enerji balansını yaxşılaşdırır. Yağ yandırmanı asanlaşdırır.

33. Avokado

20 fərqli vitamin və mineral sahibdir. Bu vitaminlərin çoxu vücud tərəfindən dərhal qəbul edilir.

34. Qara kələm

Brokolye və Brüssel kələminin qardaşıdır. Xolestrol səviyyəsini azaldır, xərçənglə mübarizədə təsirlidir. Yarım qab qara kələm 2 günün A vitamin ehtiyacını qarşılayır. Dəri, göz və dişlər üçün faydalıdır.

35. Şəkər çuğunduru

Çox yaxşı antioksidant qaynağıdır və təzyiqi normallaşdırmaqda yardımçı olur.

36.Tuna balığı

Xüsusilə hamilə qadınların və süd verən anaların menyusunda mütləq olmalıdır. Beyinin inkişafını gücləndirir, ürək-damar xəstəliklərinin yaranması riskini azaldır. İmmun sistemini qüvvətləndirir, ürəyin sağlamlığını qoruyur.

37. Firon buğdası

E, B vitamini, maqnezium, fosfor kompleksidir. 40-dan çox protein var.

38. Sarıkök

İltihabın bədəndan kənarlaşmasında yardımçı olur. Bəzi araşdırmalara Alzaymer və xərçəngə qarşı təsirlidir.

39. Kələm

Günəşin zərərli şüalarını əmir. Xərçəng riskini azaldır. Bədəni toksinlərdən təmizləyir.

40. Somon balığı

Cildin matlaşması, dərinin tökülməsi və ləkələnməsi, həmçinin qırışması kimi problemlər zamanı bu balıqdan istifadə etmək xeyirlidir. Bahalı kremlər istifadə etmək yerinə problemin daxili həllini tapmaq daha faydalıdır. Buna görə də cildin nəmini balanslaşdıran və dəri xərçənginin qarşısını alan somon balığı yemək lazımdır.

41. Bud

Budda olan yağ bir çeşid hormona malikdir. Bu hormone toxluq hissi verir. Bodibildinqlə məşğul olanlar bu qidadan rahatlıqla istifadə edə bilər. Ağ ətdən daha çox B vitamininə malikdir.

42. Kefir

Kalsium, fosfor, maqnezium ve proteinlə zəngindir. Diş çürüklərinin qarşısını alır.

43. Qreypfrut

Kalori səviyyəsi aşağıdır. Enerji dəyəri isə yüksəkdir. Cildi təmizləyir, həzmi yaxşılaşdırır.

44. Narıngi

Antioksidant özəlliyi var. Çəki atmaqda yardımçı olur. 2-ci tip diabet və ürək çatışmazlığna qalib gəlir.

45. Yumurta

Əsas vitaminlərin və mineralların hamısı yumurta qabığında var. Az kalorilidir.

46. Soğan

C, B6, manqanez, kalium və faydalı liflərlə zəngin, bəsləyici qaynaqlıdır. Allergiya simptomlarını, iltihabı yaxşılaşdırır. Ürəyə faydalıdır.

47. Razyana

Bir çeşid vitamin kokteylidir. Antioksidantdır. C vitamini, faydalı liflərlə zəngindir.

48. Arpa

Ona buğdanın atası deyirlər. Yeyiləcək duruma gəlməsi üçün bütün gecə suda gözlədilməlidir. Ən az 30-40 dəqiqə bişirilməlidir.

49. Qırmızı soğan

Güclü antioksidantdır. Digər soğan çeşidlərindən fərqli olaraq daha dadlıdır.
publika.az
Şərh Yaz