İdman qədər sağlam qidalanma da əhəmiyyətli

İdman qədər sağlam qidalanma da əhəmiyyətli

İdman qədər sağlam qidalanma da əhəmiyyətli
Hər kəs üçün təməl qanunlar

• İdman etdiyiniz günlərdə kafi miqdarda karbonhidrat və zülal almağa diqqət edin. Qeyri-kafi qidalanmanız, əzələ kütlənizdən itkilərə yol aça bilər.

• İdman etdiyiniz müddətdə, kafi maye aldığınızdan əmin olun. Tər ilə yaranan maye itkisini idman əsnasında və sonrasında dərhal qarşılamanız lazımdır.

• İdmandan təxminən 1 saat əvvəl yemək yeməyi kəsin. İdmanda hərəkət etmənizi çətinləşdirər. Ayrıca mədə krampları yaşamanıza səbəb ola bilər.

• İdmandan dərhal əvvəl süd və ya ayran qəbul etmək, həzm sistemi problemlərinə səbəb olaraq idmanı yarıda buraxmanıza yol aça bilər. Bu səbəblə süd məhsullarını idmanın dərhal əvvəlində qəbul etməməyə çalışın.

İdmançının besinsel ehtiyaclarını hansı faktorlar təyin edər

Yaş, cinsiyyət, sağlamlıq vəziyyəti və maddələr mübadiləsi sürəti xaricində

• İdmanın müddəti

• İdmanın növü

• İdman etmə sıxlığı

• İdmanın şiddəti

• İnsanın nə qədər müddətdir idman etdiyi kimi faktorlar həm idman edilən müddətdə verilən kalori miqdarına təsir edər, həm də bu müddətdə bədəndən enerji çıxarmaq üçün istifadə edilən yanacağa təsir edər.

Məşq əvvəli nə vaxt yeməli, nə yeməli

Məşqdən maksimum fayda vermək üçün, 3-4 saat əvvəlində bir ana nahar; 1-2 saat əvvəlində də bir ara nahar qəbul etmək lazımdır.

Ana nahar üçün nümunələr

• Meyvəli süd və tost

• Pendirli sobada kartof və süd

• Süd
• Toyuqlu buterbrod və ayran

• Süd və banan

• Qatıq və meyvə salatı

• Yağsız makaron və qatıq

Ara nahar üçün nümunələr

• Taxıl nümunələri

• Zülal nümunələri

• Meyvəli qatıqlar
Əvvəlki Xəbər Növbəti Xəbər
RƏY ƏLAVƏ ET