Bu səhvləri hamı hər gün təkrar edir

05 sentyabr 2014
1 271
4
Bu səhvləri hamı hər gün təkrar edir
Bu səhvləri hamı hər gün təkrar edir

Nəfəs almaq. Hər gün təxminən 17 000 dəfə nəfəs alıb veririk. Lakin bu proses səhv də ola bilər. Çoxumuz sinəmizlə nəfəs alıb veririk, doğru nəfəs isə gün ərzində özümüzü yaxşı hiss etməyi təmin edir. Diaqframadan alınan dərin və yavaş nəfəs, stressi azaldır, qan təzyiqini azaldır.

Duş qəbul etmək. Həftədə 2-dəfədən artıq şampun saç dərisini qurudur və daha çox yağlanmasına səbəb olur. Uzun və isti duşlar dərini qurudub yararlı bakteriyaları yox edir.

Idmanla məşğul olmaq. İdmana başlamadan əvvəl isinmə hərəkətləri edin. Idmanda nisbətən yüngül qantelləri dəfələrlə qaldırmaq, çox ağır qantelləri bir neçə dəfə qaldırmaqdan daha faydalıdır.

Tələffüz etmək. Bəzi sözlərin tələffüzü mübahisəli olaraq qalır. Çox güman ki, gün ərzində sözlərin çoxunu səhv tələffüz edirsiniz. Bunun üzərində işləmək lazımdır.

Yemək yemək. İçində qırmızı ət olsa belə, fastfood sağlam qida deyil. Səhər yeməyinin arıqlamağa kömək etdiyi də səhv fikirdir. Çox tez yemək bədənin təbii balansı pozub kökəlməyə səbəb olur.

Tualet qapağını bağlayın. Tualet qapağını həmişə bağlamalısınız, yoxsa mikroblar havaya yayılır. Bu mikroblar sağlamlığa təhlükə yaradır.

Əlləri yumaq. Amerikalıların ancaq 5 faizi əllərini düzgün yuyur. Əlləri su və sabunla ovalamaq əslində, düşündüyümüz qədər asan deyil. Antibakterial sabunlar düşünüldüyü kimi yararlı olmaya bilər. Kağız salfetlər də o qədər də yararlı deyil.

Paltar yumaq. Paltaryuyan maşın bakteriya ilə dolu ola bilər. Paltarları maşına atmamışdan əvvəl ayırın. Beləcə paltarlar daha yaxşı yuyulur.

Zibil atmaq. Zibil atarkən böyük zibil torbaları işinizi asanlaşdırır. Zibillərin 50 faizini geri qaytarmaq olar, amma çox vaxt geri qaytara bilmirik.

Yatmaq. Yuxu sağlamlığınız üçün çox faydalıdır. Yuxu beyindəki fikirləri toplamağa və düzgün qərar verməyə kömək edir.

Qoçaq olmaq. Eyni anda birdən çox işlə məşğul olmaq mümkün deyil. Bütün işləri eyni anda görmək istəsəniz, hamısını bir-birinə qatarsınız.

Qalın tüklər. Üzü qırxmaq tüklərin daha qalın çıxmasına səbəb olmur. Bu, səhv fikirdir. Təraş olduqdan sonra dəri tipinə uyğun seçilmiş kremlərlə qullu edin.

Diş fırçalamaq. Turşulu içkidən sonra dişləri fırçalamaq olmaz. Diş fırçalamaq hər dəfə 2 dəqiqə davam etməli, diş ətini və dişləri zərər verməməlidir.

Oturmaq. Gündə 1 neçə saatdan çox oturmaq ömrü qısaldır və diabet kimi xəstəliklərə gətirib çıxarır. İdmanla məşğul olmasınız belə, bütün gün oturaraq sağlamlığınızı təhlükə altına almayın.

Redaktə etdi: Bash _BeLasi ッ
RƏYLƏR
AySeLiM
supiwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
More
  • More
  • 6 sentyabr 2014 05:00
Axaxaxaxax Nəfəs Almadan Yaşamaq Olar?
Cuppuw
  • Cuppuw
  • 5 sentyabr 2014 12:57
maraqli xebere gore tewekkurlerrr
Mrs.blackblood
eladiii.cox beyendim
RƏY ƏLAVƏ ET

ƏN SON XƏBƏRLƏR

HAMISI
Gözəl Gözlüm Yazılı Şəkilləri 2019 (27)
21:00
682

Gözəl Gözlüm Yazılı Şəkilləri 2019 (27)

20.08.2019 Gündəlik Bürclər (20 Avqust 2019 Günlük Bürclər)
20:00
1 887

20.08.2019 Gündəlik Bürclər (20 Avqust 2019 Günlük Bürclər)

Modamı Dediniz - Qarışıq Şəkillər 2019 (236)
19:00
763

Modamı Dediniz - Qarışıq Şəkillər 2019 (236)

Həyatımın Qadını Yazılı Şəkilləri 2019 (25)
18:00
614

Həyatımın Qadını Yazılı Şəkilləri 2019 (25)

4 ƏDVİYYATLA MÖCÜZƏ - yaddaşa müsbət təsir edir
17:00
130

4 ƏDVİYYATLA MÖCÜZƏ - yaddaşa müsbət təsir edir

Poçt Qutusu Yazılı Şəkilləri 2019 (2)
15:00
659

Poçt Qutusu Yazılı Şəkilləri 2019 (2)

Siqaret kötükləri təbiəti məhv edir və...
14:00
63

Siqaret kötükləri təbiəti məhv edir və...

Bürclər Haqqında Maraqlı Məlumatlar (578) - Fotolar
13:00
492

Bürclər Haqqında Maraqlı Məlumatlar (578) - Fotolar

Daban çatları üçün təbii müalicə
12:00
167

Daban çatları üçün təbii müalicə

GERİ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 531 İRƏLİ