Hirsinizi yatırmaq üçün ...

23 may 2016
882
0
Hirsinizi yatırmaq üçün ...
Hirsinizi yatırmaq üçün ...

Qəzəblə qalxan zərərlə oturar deyiblər. Çox düzgün ifadədir. Hirslə hərəkət edən insan işin sonunda peşmançılıq yaşaya bilir. Amma hirslənmək üçün bu qədər səbəb varkən insan necə sakit ola bilər də deyə bilərsiniz. Hirsinizi məğlub etmək üçün bu təklifləri diqqətlə oxuyun.

1. Bir fasilə elan edin. Twix dadın. Şablon görünsə də, reaksiya verməmişdən əvvəl 10-a qədər saymaq hirsinizi yatıra bilər.

2. Mühitdən uzaqlaşın. Hirsiniz bir az sakitləşənə qədər, əsəbiləşdiyiniz adamdan bir az uzaq durun.

3. Bir az sakitləşəndə hirsinizi ifadə edin. Qarşıdurma olmayan bir şəkildə hirsinizi ifadə etmək sağlamdır.

4. Bir az məşq edin. Fiziki fəaliyyət, duyğularınız üçün bir çıxış nöqtəsi təmin edir. Xüsusilə, hirsdən partlamaq üzrəsinizsə... Sürətli tempdə bir qaçış edə bilər, üzə bilər, ağırlıq qaldıra bilərsiniz ya da basketbol atışları edə bilərsiniz.

5. Bir şey söyləməmişdən əvvəl diqqətli düşünün. Əks halda, peşman olacağınız bir şey ifadəyə ehtimalınız çoxdur. Söyləmək istədiklərinizi yazmaq faydalı ola bilər. Hirslisinizsə, yazaraq mövzudan uzaqlaşa bilərsiniz.

6. Vəziyyətlərin həllini təsbit edin. Sizi nəyin hirsləndiyini təyin etmək yerinə, hirsli olduğunuz adamla birlikdə probleminizə həll tapmağa çalışın.

7. Problemi izah edərkən "mən" sözünü istifadə edin. Bu qarşınızdakını ayıblamaq ya da günahkar göstərməkdən xilas olmağınıza kömək edəcək. Məsələn, "Ev işlərinə kömək etməlisən" yerinə, "Bu axşam ev işlərinə kömək etmədiyin üçün kədərləndim" ifadəsini istifadə edin.

8. Kin güdməyin. Əgər digər adamı bağışlasanız, bu ikiniz üçün də faydalı olar. Hər kəsin sizin istədiyiniz kimi davranmasını gözləmək düzgün deyil.

9. Gərginliyi, təzyiqi azaltmaq üçün yumoru, lağ etməyi təcrübədən keçirin. İynələyən və kiçik hesab etdirən lağ-lağı istifadə etməyin, bu duyğuları incidə bilər və hər şeyi daha pis edə bilər.

10. Boşalma bacarıqları tətbiq edin. Boşalma bacarıqlarını öyrənmə və stressi azaltma hirsinizə nəzarət etməyə köməkçi olacaq. Dərin nəfəs almaq, bir boşalma səhnəsini gözünüzdə canlandırmaq ya da sakitləşdirici bir sözü təkrar etməyi sınayın. Digər hirsi yüngülləşdirmə yolları isə musiqi dinləmək, bir qəzetdə yazı yazmaq ya da yoga etməkdir.

cazibe.info
RƏY ƏLAVƏ ET

ƏN SON XƏBƏRLƏR

HAMISI
Qəlbim Sahibsiz Ada Yazılı Şəkilləri 2019 (315)
21:00
553

Qəlbim Sahibsiz Ada Yazılı Şəkilləri 2019 (315)

22.08.2019 Gündəlik Bürclər (22 Avqust 2019 Günlük Bürclər)
20:00
952

22.08.2019 Gündəlik Bürclər (22 Avqust 2019 Günlük Bürclər)

Modamı Dediniz - Qarışıq Şəkillər 2019 (238)
19:00
570

Modamı Dediniz - Qarışıq Şəkillər 2019 (238)

Tərk Edilmiş Qəlblər Yazılı Şəkilləri 2019 (151)
18:00
539

Tərk Edilmiş Qəlblər Yazılı Şəkilləri 2019 (151)

Ayaq barmaqları zədələnəndə diqqətli olun, QANQREN yarana bilər!
17:00
71

Ayaq barmaqları zədələnəndə diqqətli olun, QANQREN yarana bilər!

Məşhurların İnstaqramda paylaşdıqları - FOTOLAR
16:00
213

Məşhurların İnstaqramda paylaşdıqları - FOTOLAR

Həyatımın Qadını Yazılı Şəkilləri 2019 (27)
15:00
623

Həyatımın Qadını Yazılı Şəkilləri 2019 (27)

Uşaqlar sosiska yeməməlidir? – Ekspert danışdı
14:00
106

Uşaqlar sosiska yeməməlidir? – Ekspert danışdı

Bürclər Haqqında Maraqlı Məlumatlar (579) - Fotolar
13:00
338

Bürclər Haqqında Maraqlı Məlumatlar (579) - Fotolar

GERİ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 531 İRƏLİ